dryg tilde

tilde skrev på sin blogg att jag ska fylla i det här så nu gör jag väl det

Regler:
- Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Klippa mormor och morfars gräsmatta (vart dock aldri av eftersom jag var tvungen att jobba)
2. jobba
3. peeling av ansiktet
4. blogga ( ?)
5. duscha

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 7 år och åkte förmodligen konståkning för fulla muggar. Kommer inte ihåg något speciellt men kan tänka mig samma sak som Tilde att vi var säkert på västkusten och pappa dök.

Ställen du bott på?
Jag har bott på Malmaberg tills jag gick i 2:an då flyttade vi ut till Ekbacken där jag bor fortfarande.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Åka  till Milano, New york och köpa tiotusen nya garderober
2. Köpa ett omege stort hus i Beverly hills eller Florida
3. Åka jorden runt bara för att ha gjort det liksom
4. Köpa en lyxyacht
5. spara (fast det känns som man kommer vara ekonomisk oberonde resten av livet)

Jag utmanar ingen för jag tycker sånt här är jätte drygt !

Kan väl inte påstå att det var speciellt roliga frågor men där har du mina svar tiildedutten :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0