debut

eller debut och debut, debut som 18 år på krogen vart det igår. Kul hade vi men så här dagen efter när man egentligen borde göra en massa saker så håller mitt huvud på att sprängas och sen är jag hungrig också  men orkar inte resa mitt från sängen, jag ligger bra här.

men jag gillart för imorgon är det dags igen, då är det firade av mig här hemma sen krogen men jag kan inte påstå att  man är speciellt sugen på att festa imorgon igen..men det kanske kommer?

usch nu måste jag verkligen gå upp måste åka och handla tills imorgon sen är det jobb mellan 16.30-22.30.Gud vad kul det ska bli

har shoppat en massa också men det är hemma hos tilde nu så visar det sen

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0