tyskland 28-2

packningen är inte riktigt klar men får fixa det sista imorgon, tänkte bara önska alla gott nytt år för jag tror inte det blir något bloggande där nere, fast det visar sig ju.

För er som undrar vad vi ska göra i tyskland så ligger det till såhär. Min kompis Lina har en halvbror som heter Petter och han var och pluggade i usa ett år. Och där vart han kompis med Karsten, Och Karsten var ju här och hälsade på för ett tag sen så nu ska vi åka ner till han. Så är det.


nu ska jag sova, eller ligger och väntar på lite sällskap av pojkvännen som är hemma snart hoppas jag. GODNATT





Kommentarer
Postat av: `?

pojkvän?

2008-12-29 @ 15:23:25
Postat av: tilde

haha pucko du som skrev första kommentaren, det är en stad i USA;D

2008-12-29 @ 17:19:40
Postat av: ´?

"nu ska jag sova, eller ligger och väntar på lite sällskap av pojkvännen som är hemma snart hoppas jag. GODNATT"

2008-12-29 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0