bankhelvete forts.

som jag skrev i ett inlägg för inte så länge sedan så hade jag vart på banken och alla var dumma i huvudet och grejer. Och inte fan har jag ändrat uppfattningen, en vecka senare, nu tycker jag ännu mer illa om en viss kille vid namn Niclas. Han sa att nu satt det en vissa summa på mitt e-sparkonto, i helvete häller att det gör det är inte en krona där! Utan han satt in dom på mitt ungdomskonto som jag klart och tydligt sa att jag INTE ville ha. Usch vad förbannad jag är, hur svårt kan det vara. Äckliga bankman! Så nu måste jag dit igen och tjafsa eftersom han först gjorde så jag sparade i en fond, och den fonden sa han sist var jätte bra att spara i för den kan inte gå ner bara upp, konstigt att det fattas en vissa summa pengar då! dumma dumma dumma dumma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0