bank helvete

gud vad jag vart irreterad på banken igår, dom tror att jag är någon jävla bankman och kan allting. det ända jag skulle göra vara att öppna ett nytt konto som jag sparade en vissa summa pengar i månanden,, nej då öppnar ha en ny fond, men jag sa klart och tydligt att jag inte vill ha någon fond för det har jag redan massor och man betalar ju skatt om man ska ta ut och grejer, iallfall så ändrade det sa han och han sa att nu fanns dom pengar som jag sparat undan på ett  e-sparkonto, men puckot till bankman satt in dom på mitt ungdomskonto! braindead
Och nu när jag ska logga in på min internet bank ja nej då funkar ju inte det utan det är något tekniskt fel. blää på banken





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0