tillbaka till verkligheten

skolan börjar snart, träningsäsongen kör på för fullt, jobbet rullar på och sen ska man hinna vara social också? är det bara jag eller kommer jag få ett stressig år?
Ligger förövrigt helt död i soffan och kikar på OS. Har ju missat en hel del men det ska det bli ändring på nu.
Idag är det träning för min del men jag är så förkyld och har ont i huvudet och halsen så blir bara att glida runt lite tror jag.

Sitter också och kikar runt på kläder och nu vill jag  bara ha höst och vinter så man kan få uppdatera garderoben med lite annat än klänningar och shorts, Jag har hittat så mycket snyggt så nu väntar jag bara på lönen så jag kan shoppa lite nytt till skolan. usch skolan börjar på tisdag usch usch usch,

Tänkte berätta om resan men jag vill ha bilderna från Lina först så det kommer när de kommer


Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0