krångel

nu vet jag inte vad det är som är fel men bloggfan krånglar, skrev ett inlägg igår men det syns ju inte på bloggen även fast jag publicerade det, usch jag orkar inte,

Men men det stog endå inte speciellt förutom att mina skridskor är sköna nu och att det är helg nu, inte för det spelar någon roll för mig för jag ska jobba hela helgen, fan va skönt det ska bli att åka bort. Japp idag ska vi boka resa!




Nu ska jag snart åka till mitt andra hem nämligen Rocklunda och träna till kl21 sen en sväng förbi G och sen jobba 00.00-03.30. Jag älskar mitt jobb, verkligen..

Varför känns det som om jag inte kommer vara ett dugg utvilad när träningarna drar igång igen på måndag?och då återstår endast en vecka, sen dra visslingen säsongen igång men det är ju bara roligt


Nej nu måste jag packa klart det sista och förbereda mig mentalt jag ska ju nämligen köra bil, fast nu går det faktis bra att köra så körkortet är så gott som tagit ;)



Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0