övningskörning

Just nu håller jag på att köra förfullt, och det som är det roliga är att det går framåt och nu går det faktist bra.

Det som går mindre bra är min blogg, har inte skrivit något på två dagar, usch måste skärpa mig. Men just nu är det en hel del som händer,,tränar 5 pass om dagen och sen sover jag knappt hemma längre sen när jag väl är hemma som nu vill jag bara sova men jag kände att jag var tvugen att skriva en rad eller två


Idag är det bara en vecka kvar sen åker vi till utlandet, Kommer bli såå otroligt roligt och skönt att komma bort kommer dock sakna en person  väldigt mycket

Men jag antar att det är smällar man får ta när man går och bokar en sista minuten resa

träningarna då? jotack, dom går framåt dom också


A1-07/08
(Sabine, Mathilda, Elin,Helene, Emelie och jag)



Sådär nu vart det en liten sammanfattning om allt just nu

Puss och godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0