helgen

jobbade som sagt natt i fredags men det var lungt för det var inte så mycket kunder.
Lördagen jobbade jag 15-22, sen åkte jag hem till syrran för en lugnt kväll medans våra karlar festade, Men det hela slutade med att vi hamna på krogen och festade vi med. Roligt var det men det var tungt att gå upp kl10 idag för att jobba.




det är fan vi tre som glider bort, bort långt bort :)

Sen idag har det inte hänt speciellt mycket jobb och mys. FÖRUTOM att vi hade en fladdemus inne inatt. Mamma skickade sms och sa det då jagt var på jobbet och jag höll på att dö! Så nu kanske det flyger runt en jävla fladdermus i mitt rum. Fy fan jag kommer inte kunna sova. Förstå vad äckligt om jag vaknar med en fladdermus brevid mig.

Men sova måste jag för imorgon börjar en ny träningsvecka och nu börjar jag kl10 på morgonen hela veckan.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0