helgen

måste bara berätta lite om helgen, i fredags var jag på 18-års kalas hos en tjej som jag åker konståkning med, Sabine heter hon, Det vart grillning och en hel del godis men eftersom jag började jobba tidigt dagen efter vart den en vit kväll för mig och åkte hem ganska tidigt, Lördagen började som sagt med jobb, sen till Bomansgatan för fix och trix och förfest, Sen över till min karl och förfesten förtsatte där. Sen det hela slutade men en mycket lyckad utång på Bmb och en hamburgertallrik kl3. Vi hade mycket mycket roligt dock inte lika roligt att kliva upp kl9 på söndagen för att jobba. Men jag lever ju så så farligt var det ju inte.









bästa Tilde <3

nej nu måste jag verkligen packa, det är helt sjukt hur länge jag kan fastna framför datan

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0