hatar egentligen sånna här men kan inte sova

Sammanfattning sommaren 2008


- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
var i två nya länder och hade en fladdermus i mitt rum

- dog någon som stod dig nära?
min gammelfarmor som bor i finland och jag har träffat henne en gång, så nära vet jag inte men iallafall

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
några dagar mer med sol

- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
den 27 juli

- största misstaget?
att jag inte smörjde in mig mer i Alanya för nu flagnar jag

- har du varit sjuk eller skadat dig?
feber, benhinneinflamation, moes,  

-Bästa köpet?
mina färgglada klackar från prag

-Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och skor

- gjorde någonting dig riktigt glad?
min pojkvän

-vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
forever med chris brown och hela alanya08 spelistan på iPoden

-va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
gladare! hänt så mycket bra saker

- vad önskar du att du gjort mer?
vet faktist inte, kankse spenderat fler dagar på sjön och på "stranden" med nära och kära

- vad önskar du att du gjort mindre?
inget

- hur tillbringade du midsommarafton?
först käk med familjen sen fest hos kalven med kransar och nattdopp

- blev du kär i sommar?
ja

- hur många förhållanden?
ett

- favoritprogram på tv?

vet ej

- bästa boken du läste i sommar?
elle magasine ?

- största musikaliska upptäckten?
absolut fjortis volum 2

- något du önskade och fick?
japp min laptop, fick den förskott men endå

- något du önskade dig men inte fick?
nej, brunare i Alanya

- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
låg bakis efter skolavslutningen och sen var det bara att börja igen för då var det studenten

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
mer sol i sverige

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
gladiatorsandaler för hela slanten. Klänningar, kjolar, och wayfarers och en knut på skallen

- vad fick dig att må bra?
nära och kära

- vem saknade du?
Har nog lyckats träffa alla,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0