fladderäckelmöss

det är möss nu det är helt sjukt. Inatt vaknade jag av att det lät något vid mitt fönster och jag trodde det var regnet men ickesanicke för den börjde flyga runt och jag fick panik, Skrekt efter pappa och stört bölade samtidigt, det är helt jävla sinnessjukt för vi har verkligen ett fladdermöss bo på våran vind, Äckligt äckligt äckligt!

Så nu blir det att bo hos karln min för jag tänker verkligen inte vara hemma. Det som är sjukt det är att tydligen är fladdermöss fridlysta så anticimex kan inte ta bort dom, så man måste typ locka ut dom, bläääääää


Men från det ena till det andra, nu är den bara en vecka kvar av träningsmanin och nästa onsdag ja då åker vi till Alanya!

Gud vad skönt det ska bli'


Pusss så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0