allt på en gång

Just nu känns det som det är mycket att göra, Jag måste bestämma mig om jag ska till sälen över nyår eller london, väntar på att få reda på om det blir österrike på sportlovet. Jag ska på coldplay med killen. Jag måste ta körkort innan 2009 och jag har en skola som ska skötas. Plus att jag ska prestera på träningarna, oj jag får inte glömma att jag måste jobba en hel del om jag ska ha råd med allt. buhu!

men det är väl livet antar jag, börjar inse att man kan kanske inte leva på sina föräldrar hela livet och sen då när man väl ska betala allting själv då måste man helst plötsligt börja tänka, Jag gillar att inte behöva tänka.


Jag får helt enkelt tänka på en sak i taget, Så nu ska jag plugga teori. Sen tänke jag kanske åka förbi banken så jag kan få en sådan där dosa och öppna ett till konto där jag lägger de pengar som jag kan resa (läs festa) för. Det är en bra början tror jag.

Just det sen ska jag ju starta ett UF-företag också nu i trean, någon som har en bra affärsidé som jag kan få?


Nu är det sådär länge sen vi sågs igen, saknar dig stupman!


Pussss





Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa det var det! :( känns som att vi har en del att ta igen! snart, snart måste vi ses! <3

2008-08-30 @ 15:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0