You can see much better with the light on!

Jag kom nyss hem från skolan och idag fick vi tillbaka vårt matteprov som vi hade i måndags, gick bättre än jag hade förväntat mig men inte tillräckligt bra!! usch sen snart är det nationella i matte så man lär ju plugga en hel del men när ska jag ha tid med det? För nu ska jag äta sen åka och träna.

Ska bli så skönt att börja träna igen har inte gjort det på ett tag men nu har vi ju is (japp jag åker konståkning) mycket längre tack vare att VIK gick till kvalserien så nu är det bara att köra på stenhårt och sen är det ju en vecka i sommar i Tjeckien på läger. Ska bli grymt kul!

Imorgon har vi bestämt att vi ska köpa en present till min klasskompis Jessica för hon fyller 18 och ska ha party i helgen., men jag är såå dåligt på att komma på vad man ska köpa. Man vill ju att det ska vara speciellt för hon fyller ju ändå 18 men det får lösa sig imorgon. Sen såg jag på mitt kontoutdrag att jag hade mer pengar än förväntat så det blir nog antagligen lite shopping till mig själv!

Var även i lägenheten idag (tilde&tobbes) och dom har faktist fått ordning på den och ser riktigt bra ut. Nu väntar bara jag och Lina på inflyttnings festen men den lovade dom skulle bli av då soffan kom. Och den kommer på måndag så nästa helg då du!

Nej måste kila!

image11

Insåg även idag hur mycket jag saknar dig SARA!

Puss/ R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0