Vilken underbar dag!

Jag är så glad så glad över detta väder!

Dagen idag har varit helt underbar!

Började men att jag ringde och bokade om en läkar tid tills imorgon, sen gick jag ut och käka frukost och läste tidningen i solstolen och satt i iPoden i högtalarna, kan knappas få en bättre start på denna tisdags morgon. Underbart underbart!

Sedan ringde jag syrran och frågade om hon hade lust att luncha med mig på stan och självklart ville hon det!
Så det vart en sallad på waynes sen drog jag och tilde en runda på stan! Sedan bar det av mot hennes lägenhet och så solade vi på balkongen, riktigt skönt!

Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem, så nu sitter jag här och ska försöka skriva ett arbete.

Denna vecka är ganska lugn och på fredag ska jag förhoppningsvis träffa min Sara! Det var så länge sen nu och vi blir sittandes i flera timmar på fiket för det finns så mycket att prata om, Men jag älskar sånna dagar!

image18 

Japp så såg jag ut idag,
Stentvättade jeans från cheap monday, nya skinnjackan, randig tröja (morsans) och svarta wayfarers från kicks.


image19

Tilde var cool i sina mönstrade tights!



Puss/ R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0