Tröttis

A det kan man verkligen säga jag är helt slut, jisses vilken dag det har varit. Började men att jag cykla (sov hos tilde och hon bor 1.30 min från skolan) sen hade vi håla i nästan två timmar så vi cykla hem till Lina och stekte i solen! Sen tillbaka till skolan och ha matte sen sluta vi, då begav vi oss ner på stan för jag skulle möta mamma och min lillebror på stan, och emma och lina och sofia skulle fika (avundsjuk) men iallafall. min lillebror är 11 år och mamma köpte ett par lacoste skor åt han förra veckan, jag är lite klyven om vad jag tycker om sånna skor men eftersom han bara är 11 så antar jag att det är okej, det jag skulle komma fram till var att jag tycker han borde äga ett par converse så mamma gick med på att åtminstonde kolla på ett par sånn åt han.
Det hela slutade med att Anderas fick ett par svarta låga converse och jag utökade mitt lilla föråd (vita och mörkgråa med att) JAG FICK ETT PAR LÅGA MARINBLÅA! Jag älskar min mamma!

Så nu är  jag så glad så glad över mina nya converse och jag känner på mig att jag kommer använda dom mycket. inte mer än mina vita för dom älskar jag!
image21

Kom nyss hem från en mega lång arbetsdag, fick lov att börja en timme tidigare för det  var så mycket kunder (löning, fint väder bland annat) så jag har jobbat från kl15-22 så nu är jag HELT slut och nu ska jag sova.

Imorgon jobbar jag också 15-20, får se om jag orkar göra något efter sen det visar sig!

Godnatt gott folk!

Puss/ R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0