There is someting about the past..

Ja det är väl det antar jag. Jag ska inte klaga över hur jag har det nu för jag måste erkänna att det är väldigt bra nu med allt, Kanske inte skolan då men den har aldrig riktigt gått så bra så jag har inte så stora förväntningar där. Jag menar allt annat runt om. Men, det finns alltid ett med, det som är annorlunda nu är att jag kan inte släppa det. Det känns som om det alltid kommer vara där och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Det som är bra med det är ju att allt jag gör som jag relaterar till det gör jag kanske annorlunda bara för jag vet hur det kommer sluta annars. Låter kankse väldigt konstigt men jag vet inte hur jag ska beskriva det. Men det är så det är men det som är dåligt med det är att jag vet hur jag ska bete mig när jag hela tiden kommer ett steg närmare, det här vart ju bara helt förvirrande och låter som jag har stora problem det jag menar är att allt du har gjort förut gör dig till den personen som du är idag! och det vill jag tro på, både gott och ont.

Nog men det seriösa, imorgon är det ju första dagen på nya jobbet! sen är det hem till syrran och tobbes lägenhet och fixa ordning sig och förfesta lite sen är det ju super mega kalas för Jessica! Ska bli hemskt roligt och ser verkligen fram emot det! Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig blir kanske en runda på stan efter jobbet eller så tar jag bara nått av Tilde. det brukar lösa sig!

God natt / R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0