The world spins madly on!

Ja nog fan gör den det!

Jessica gick nyss hem. Vart en hel dag med henne, riktigt trevligt! Hade en del att prata om både bra och dåliga saker men gud vad jag tycker om henne!! Kanske lite dryg då och då men vafan det är ju Jessica Lange!


image15
I sommras då Jessica och jag var "husvakter" åt robert som bor mitt i stan (vi hade inga fester nejnej)


Shoppa även lite idag, det vart en svart cardigan och en vit tryck t-shirt!

Var ju och sola idag och jag har min data på ett sminkbord men en spegel ovanför så varje gång jag tittar upp ser jag en röd räka! Hade ju inte solat på ett tag så får väl skylla mig själv men även fast jag är röd så känner jag mig endå fräschare än då jag är helt blå för jag är så vit! Nej men så farligt röd är jag inte!

 Vad händer i helgen då? Ja, det vettefan hur det blir. Blir antingen fest imorgon eller så ska jag bara ta det lungt för jag jobbar på lördagmorgon börjar kl10! Sen på lördag jobbar jag till 3 sen blir det nog lite party i the apartment men Tilde vet inte om det än... Iallafall på söndag ska jag såå vila. Känner att jag verkligen behöver sova ut och bara ta det lungt!

Så nu ska jag duscha sen läsa igenom geografin som vi ska ha redovisning med imorgon sen ska soova!

En sak till bara, jag hatar detta jävla väder. Man tar tjocka vinterjackan på morgonen för det är kallt och man håller på att frysa ihjäl men sen mot en kl 3 då man vill gå på stan håller man på att svettas ihjäl istället! Sen helt plötsligt från igenstans börjar det regna! Hejja Sverige!


Jag måste lära mig att inte skriva så långa inlägg för det orkar man ju ändå aldrig läsa!


Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0