Sunday

Jag älskar söndagar, man kan sova hur länge man vill och det finns inget som man måste göra. Det sistnämda kanske inte stämmer men tanka på att mamma kommer döda mig om jag inte städar mitt rum så det är nog bäst att jag gör det, sen måste jag hämta hem min lillasyrras cykel som är hemma hos Jessica. Det är vislingen bara 100 meter hem till henne men det är just det.. det är för nära så det känns onödigt!

Så jag ångrar mig nog när jag sa att man inte behöver göra något!

Igår vart det iallafall en hemmakväll för min del, kännde att jag verkligen behövde det och det var otroligt skönt!


Så måste nog börja städa rummet kommer att ta hela dagen....

I learn to play on the safe side so I don´t get hurt again


Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0