sol sol sol sol och icetea!

jag älskar solen
jag älskar icetea
jag älskar sommarkläder och fan vad jag älskar varmt väder!

Dagen idag har varit helt undeeeerbar, satt på waynes hela dagen i solen med sofia, lina, johanna, frida och Emma. Helt underbart! Nu vill man bara ha sommarlov så man slipper allt i skolan. Men det är ju inte så väldigt långt kvar plus att detta sommarlov är mega långt och det är mitt sista sommarlov ever! Känns bra att säga så !

Denna vecka är endå ganska så ska verkligen inte klaga.

Jag har inte roligt att skriva om jag ville bara säga att jag älskar solen!

image17

Holland. SOL men mega stora bokstäver! Andrea, jag och Micca


Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0