slapp dag

idag har jag gjort absolut ingenting och that suck! Det är skönt att vara ifrån skolan ibland men det är skönt fram till kl3 typ sen håller jag på att ruttna. Men det är väl så det är..

Och inte kan jag träna häller och det suger! Men får ge gärnet sen när jag får börja träna igen!

Insåg även idag att det är väldigt tomt här hemma utan Tilde, hade inte insett att hon faktist har flytta hemifrån fören idag! Det är skit tråkigt men jag är ändå glad för henne och Tobbe! Miss you sis!!


Nej nu ska jag duscha för det har jag inte gjort på ett tag känns det som. får se om det blir någon skola imorgon!


image16

Den bjuder jag på! Det är från nu ihelgen, jag och Sofia!
Jag har på mig skor från H&M, svart klänning cheap monday, väska Friis, pälsmössan vintage ;)


Puss/ R







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0