Pälsmössan!

Nu sitter jag här super sliten och helt slut för att inte tala om hur mina fötter mår!

Kom nyss hem från jobbet,10-15. Gick väldigt bra idag trots att skallen kanske inte alltid var med men..

Gårdagen var iallafall mycket trevlig! Kvällen började hos Sofia. Där var Amanda, Louise,Camilla,Isabell, Jessica och jag och Sofia då. Vi insåg hur mycket vi saknade sommaren men försökte göra det bästa av situationen.. fast tequilla är inte samma sak som turkiskpeppar shot! Hade på mig mina favorit skor, ett par blommiga sky höga klackar där av mina smärtor i fötterna, men vafan dom är ju såå snygga! (skorna)

Sedan bar det av hem till Anna och där var ju temat huvudbonnad. Fanns några riktigt coola bonader och det var fler än jag som hade dragit fram pälsmössan från i vintras. Bullen och Lousie var snyggast med sitt mega stora svarta afrokrull! Vart en hel del dans, "djupa disskutioner" och mycket mer. Kvällens skönaste var :
Ursäkta ni är fula!

Kvällen slutade men att jag,Jesscia och David tog sköna bussen hem och sedan var det godnatt!!

Fårse vad som händer ikväll,kankse blir det en sväng till syrran för dom ska festa! Men eftersom jag inte är 18 år fyllda än så slutar ju min kväll alltid mycket tidigare! Men vi får se skulle vara skönt med en lung kväll också. Men det visar sig!

Gårdagens bilder kommer sen!

Puss/ R




Kommentarer
Postat av: isabell

wow, hade ingen aning om att du bloggade kork! ;)
man tackar för att man fick va snyggast med afrot!.. men du bara MÅSTE öva på "ursäkta
ni är fula" repliken , hehe

2008-04-17 @ 21:22:16
URL: http://isaaabeell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0