One Tree Hill

Sitter och kollar på One Tree Hill! Har redan sett alla säsonger och håller ju på med säsong 5 men under tiden dom nya avsnitten kommer ut har jag börjat kollat om allt. Är på säsong 2, ganska patetisk kanske men gud vad jag älskar den där serien. Min lillebror (11år) satt också med och kika och han börjar fastna för det han med vet inte om det är bra eller inte men han lär sig ju engelska!

Tog ju en runda idag på stan som sagt. Vi köpte 18 års present till Jessica och det vart nog riktigt bra! Hon kommer älska det! Sen köpte jag även ett par örhängen och en blus till mig själv.

Nej nu ska jag äta sen duscha sen sova är helt slut!

Imorgon får vi se vad som händer, blir väl en fredagsfika sen bara ta det lungt. Lördag är det fest! Fira Jessica ju sen på dagen ska jag jobba!

Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0