Ny vecka

Imorgon är det ny vecka och en massa saker som man måste göra. En viss person säger dock att det ända vi måste här i livet det är att dö. Tycker det är lite väl deprimerande! Så det skiter vi i och går till de saker som jag måste göra den här veckan:

Måndag: Ringa Anders och boka möte med han (Sofia vi får inte glömma det!)
Tisdag: Sjukhuset...
Onsdag: Skaffa gymkort eftersom jag inte kommer kunna vara med på försäsongen på ett tag
Torsdag: Plugga en massa och träna om jag nu skaffar gymkort
Fredag: Inte ett skit, gå till skolan och njuta av att det snart är helg. Kanske träna då!
Lördag+Söndag: Dom två dagarna kan man inte riktigt bestämma det brukar lösa sig under veckan som går!

Idag vart det ingenting gjort, usch skulle verkligen behövt hämta cyklen plus att jag borde ha städat mitt rum men tanke på att jag har tappat bort en massa kläder men dom ligger säkert i mitt rum någonstan gäller bara att ta sig tid och leta efter dom. Så dagen idag spenderades men en massa One Tree Hill avsnitt, Patetiskt kanske men jag älskar det ju! Lets face it, om man har fastnat för något är det jävligt svårt att låta bli det, var det än gäller!

Såg på aftonbladet idag att dom har hittat Engla och att mördaren har erkännt, hur fan kan det gå så jävla snett för någon att man mördar en tioåring flicka, inte nog men det han har mördat en till!



Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0