Mistake, my new best friend?

Nu är även denna helg avklarad, hänt både bra och mindre bra saker!

Gårdagen jobbade jag ju för första gången på mitt nya jobb, gick faktist riktigt bra tror nog att chefen är nöjd! Det var riktigt roligt och nästa lördag ska jag jobba igen. Ser fram emot det!

Eftersom jag och Tilde jobbar på samma jobb och slutade sammtidigt så vart det en runda på stan för att jag insåg att jag inte hade ett par hela eller ett par svarta strumpbyxor överhuvud taget i min garderob! Så det vart att köpa ett par sånna sen hem till Tildes&Tobbes lägenhet och duscha och fixa sig inför kvällen, Hann men att käka lite tacos också! Sen gick jag hem till Lina för Sofias skulle komma och hämta oss där och köra oss till Jessica !
Så jag, Sofia,Lina och Emma kom lite sent men tanke på att vi fyra aldrig kan passa tider men det var lungt tycket Jessica. Sen vart det paketöppning, tacospaj och en massa marängsviss! Otroligt trevlig var det och Jessica älskare våra paket som vi hade köpt! Sen var det bara att korka upp och festen började på allvar! Nej då men det var trevligt vart en ganska mycket dans och det var mycket trevligt!
Sedan bar det av till stan där min kväll slutade och alla andras också tror jag. Sen kommer rubriken men det ska jag inte gå in på! Ska bara säga att jag hemst ledsen och hoppas inte det kommer förstöra något!

Imorse iallafall kika jag och Lina på Eva&Adam. Det är helt sjukt att man tycket det var så bra då man var mindre men gud vilka dåliga skådespelare dom är egentligen, men det är hur kul som helst och kunde inte sluta skratta!Vet inte om det var Eva&Adam eller om det möjligtvis var något annat som spökade så här dagen efter!

Resten av dagen har jag vart i lägenheten, Mamma kan inte låta bli att städa den!

Sen var jag hos min moster och morbror sen bar det äntligen hemmåt! Och nu när jag kom hem fick jag en present av pappa. Ett par nya iPod hörlurar! Stort tack för det behövdes verkligen.

Nu har jag skrivit för mycket så...




Fuck off my new friend!


Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0