Kvällens sysselsättning

Just nu sitter jag i köket och kikar runt på en massa klädhemsidor. Hade inget bättre för mig och jag har förälskat mig i en hel del saker, dels en bikini och ett par klackar från Victoria Secret och sen en klänning från American Apparel och en massa mer! Men sen vakna jag! usch kan jag bara få min dumma lön så jag ska shoppa lite...

Men man blir inspererad och det är ju alltid roligt!

Jag och min kompis David var och kikade på fotboll för ett tag sedan, Det var Barkarö herrlag mot Fagersta! Barkarö vann!! Anledningen till att vi gick och kollade var för att matchen var precis utanför mig nästan så jag haltade iväg mig dit men det var riktigt skönt att få komma ut ett tag, blir tokig av att bara ligga hemma. Så därför ska jag cykla till skolan imorgon och göra engelska nationella sen cykla hem! Ska bli skönt att få röra på sig lite!


Måste sova nu hörs imorgon!

Puss/ R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0