Jag hatar..

SPRUTOR! fan vad jag hatar sprutor det finns inte ord till hur mycket jag hatar dom! USCH!!!!

Jag kom nyss hem från sjukan och jag har opererat min stortå. skit äckligt jag vet men det är bara det att jag HATAR sprutor, så crybaby var bara förnamnet på hur jag betede mig därborta! Men men nu är det över och det är jag himla glad för! Min tå är lika stor som en, ja jag vettefan men den är stoooor och det är bara för allt plåster och skit jag har runt den! Så jag kommer inte kunna ha några skor på mig så jag vet inte hur jag ska göra imorgon till skolan!?!!?

Så dagen idag bli lugn och en massa OTH och imorgon ska jag till Njoy och skaffa gymkort!

Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0