If I hurt you than I´m sorry..

O vilken härligt måndag! Kom nyss hem från skolan för vi slutade kl12 idag för vi hade ingen engelska! Så idag ska jag inte göra någonting bara slappa!

Igår när jag kikade på OTH hela dagen så kom jag fram till som så många andra gånger att det är mycket lättare att utrycka sig på engelska än på svenska, för ibland låter det såå töntigt på svenska så man dör men på engelska låter det så jävla bra, oträttvist! Ta tex: I gave you my heart now am begging you not to squeeze it. Men på svenska blir det: jag gav dig mitt hjärta nu ber jag dig att inte mosa det! Fattar ni poängen!? Nu kanske det finns värre exempel men det är fint sagt, på engelska!

Nej nu blir det lunch, ska nog fixa iordning någon god sallad för jag såg att vi hade avokado hemma. mums!

Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0