Helgen

Min dator har vart hel knasig så har inte kunnat bloggat på ett tag men nu funkar allt som det ska, tack för det annars rasar hela min värld samman. Inte för att jag inte kan blogga (så fast är jag inte än) utan för hela mitt liv är på datan, scheman, träningstider, skolarbeten och sånt roligt!

I  lördags hade ju lillesyrran lite fest och det gick väldigt bra, trodde det skulle spåra ur totalt, men jag och min kompis David var ju där och höll ordning på allt så allt gick som det var planerat! Jag och David drack lite öl och vin och kollade på Saltkråkan, vi hade en sn otroligt bra koll på precis allt!

image10

Jag och David! Jag har på mig en t-shirt från Fashion Against ADIS (hm), stentvättde jeans från Cheap Monday och glajerna är från second hand, (frida var kär i dom så jag lånade ut dom ett tag)


På söndagen vart den en lååång promenad, behövdes kan jag säga!
Resten av dagen vart lugn och på kvällen kom resten av familjen hem från Åre.

Idag har jag varit hemma hela dagen börjar bli sjuk! Så jag har bara kollat på One Tree Hill hela dagen.

Jag läste i tidningen idag att man skulle förbjuda socker på komunala ställen eller var det var skumt?!?

R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0