Håla,cola och blåa naglar

Det är dom orden som kan beskirva min dag!

Vaknade, gick till skolan, skrev nationella i engelska, hade företagsekonomi, sen en håla på ca 3 och en halv timme till matten.

Under hålan gick jag och www.linaolof.blogg.se ner på stan och kikade på lite kläder, jag köpte en kjol som jag tänkte ha på Valborg! och ett blått nagellack för det är en färg som inte finns i föråddet!  Sen gick vi och köpte Cola, min förbjudna kärlek som jag skrev tidigare. Kan inte leva utan Cola!

Väl på matte lektionen vart det inte så mycket gjort förutom att mina naglar vart knall blåa!
Anledningen till att vi hade matte idag är för att våran snälla matte lärare sa att om vi gick på den där exktra lektionen så skulle vi inte få frånvaro på onsdag då vi inte ska till skolan utan vi ska ju till Uppsala! Så det var exakt det vi sa till Ewa och hon förstod helt och hållet (hon är väldigt ung).

Så nu är allt lungt tills på onsdag och dagen imorgon kommer gå snabbt, har bara två lektioner och jag börjar kl13 med gympa sen har jag dans i skolan!

Sen är det onsdag=party!


Så nu måste jag packa med tanke på att det är en hel del saker jag måste ha med mig imorgon!

DET ÄR FAN INTE LÅNGT KVAR NU FAN LINA!

image23



Puss/ R





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0