God Morgon!

Har nästan precis stigit upp ur sängen och sitter i köket och käkar frukost. Nej jag skolkar inte jag börjar inte fören kl1 på tisdagar! Men jag ska till skolan till en halv 12 för vi har ett arbete som vi måste göra klart, Sen har jag lift på gympan ska bli skönt att bli helt slut, sen är det dans (IV-val) jag har åkt konståkning i hela mitt liv men jag kan verkligen inte dansa men det är väldigt kul att prova på! Sen efter dansen är det bara att springa till Rocklunda och ha en och en halv timme is sen fys! Det blir att träna hela dagen men det behövs verkligen!

Tränade igår på is för första gången på ett tag nu och gick mycket bättre än mina förväntningar!

Nej nu måste jag kila iväg till skolan!


image16

Det  var bättre förr! Inte fan får jag sån fin tårta nu när jag fyller år häller!!


Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0