excuse me if i´m rude

Jag mår hur bra som helst! Ville bara säga det. Och det har inte med att göra att bakis känslan har försvunnit utan detta underbara väder! Jag bli så glad att det inte går att beskriva!

Gårdagens bravader får en stor stjärna och ett litet plus i kanten för det var otroligt trevligt, Kvällen började hos P där vi även stannade in på småtimmarna. Jag har träningsvärk i mina vader för vi dansa så mycket, Eller vet inte om jag kan kalla det dans utan mer "släppa loss och tappa kontrollen" Men kort sagt mycket mycket trevlig kväll.

Dagen idag började men en promenad till Tilde och där jag äntligen kunde duscha håret! Så jag var där ett tag och hjälpte storesyrran men tvätten. Ser lite komiskt ut när hon står där och stryker. Men men sen bar det av till stan och personalmöte. Mycket bra möte!  (fick reda på att chefen läser min blogg) haha. Nej men allvarligt jag stortrivs där och ser fram emot att jobba mer! Riktigt trevliga individer!

Nu ska jag fortsätta med min städning som jag har lovat mamma och eftersom jag inte sov hemma inatt råkade jag lova lite mer saker när jag ringde henne inatt, TYPISKT ! Så det är bara att sätta igång. iPoden är i högtalarna så det är bara att tuta och köra!


Puss/ R



Kommentarer
Postat av: mellis

hehe. bra med smör där =P

2008-04-21 @ 13:46:57
URL: http://www.yrisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0