Dagens sysselsättning..

Sitte och håller på med ett kollage från förra sommaren. Deprimerande jag vet! Anledningen till att jag utsätter mig för att kolla på alla bilder från sommaren är att jag vill jämföra förra sommaren men den som kommer nu! Plus att jag har hundra miljontals bilder som tar en massa plats sen att det blir snyggt! Ja jag vet att jag kankse har för mycket tid över men nu har jag ju knappt haft några träningar och idag var det den sista på is för den här säsongen. Sen drar försäsongen igång om två veckor sen v24-25 är det isträning och uppladdning inför Tjeckien!

Jag borde egentligen inte hålla på men det här kollaget utan göra klart geografin saken är den bara att jag tycker geografi är super tråkigt!!

Jag tycker mycket om sommaren!!
image17

Skolavslutningen i ettan! Jag,Emma,Sofia och Lina

image18

Adam, Enis och jag

Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0