Bra dag

Vilken dag! Underbart väder om man sitter där det är lä, känner att sommaren är på g och då bli jag såå glad! Längtar verkligen, blir ju 18 och grejer i sommar!!!

Kom nyss hem från mormor och morfar. Jag och morfar fikade! Så roligt då man åker därifrån då slinker det ner en peng från mormor! Tycker om min mormor!

Studsa runt på kryckor idag i skolan, mindre roligt men vafan det är ju bättre att skiten läker, så imorgon ska jag in igen och så ska dom kolla så det läker bra!

Satt och kollade på min måste lista denna vecka och det ända som jag har lyckats med är att ringa Anders och boka möte (fast det gjorde Sofia men ändå) sen sjukhuset, det har inte blivit nått plugg och gymkortet ska jag skaffa på måndag för då ska jag träffa en som jobbar där.


Jag börjar bli så slö. Jag cyklade inte till skolan imorse utan mamma fick komma och hämta mig. Nu är det fan skärpning!


Puss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0