Äntligen Fredag!

HELT underbar dag, solen skiner och jag slutade kl halv 11 idag! underbart underbart!

Efter det långa skoldagen gick jag, Lina, Sofia och Carro ner på stan och förberedde oss för en fika!
Väl inne på wanyes kom även emma och Ida sen även Louise, Amanda och Camilla. Mycket trevligt och Lina fick äntligen sin efterlängtade icetea peach!  Sen efter tag kom mamsen och hämtade mig för vi skulle shoppa lite.

Så idag har jag köpt: en rouge från Face, en blommig klänning, en vit tryck t-shirt, en korallblå klänning och en jätte sommriig gul kofta! Men det absolut bästa var: SKINNJACKAN! yes jag fick den! tusen tack mamma och pappa!
Den är super snygg och nu längtar jag tills kan ska använda den.

Kvällen idag bli lugn med tacos för familjen Körkkö sen ska jag sova för jag ska vara på ett möte imorgonbitti kl.8.30 på Rocklunda så måste upp tidigt, sen ska jag jobba från 10-16.30 och efter det hoppas vi på en grillkväll hemma hos Sofias pojke! Det är ju snart sommar så varför inte börja lite smått?

Var hos doktorn idag och allt läker som det ska så idag kunde jag ha två skor wiie!

Nu måste jag städa mitt rum, hållhaken för att jag skulle få skinnjackan, (mitt rum går knappt att gå in i för tillfället så det är inget litet straff) Så måste återgå till det och städa som aldrig förr!

Puss/ R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0