A new day!

Ibland älskar jag måndagar. Hatar dom egentligen bara för man är helt slut efter helgen och har inte hunnit sovit ut och man ångrar sig på måndagen att man inte gick och la sig tidigare i går. Men så är det alltid och man eller jag iaf lär mig aldrig. Men idag har det varit en bra dag en så länge. Var hos tandläken och fick glada besked. Åker sedan till skola och får reda på att vi ska ha prov i företagsekonomi mindre roligt men sen får vi även reda på att vi inte har någon engelska så vi slutar vid en kl 12, Då var det bara att dra en runda på stan och sen fika jag med Lina och David. Det kanske inte är någon toppen dag men jag har inte behövt tänka något utan det bara flöt på bra idag. Sen nu då jag kom hem satt jag mig framför datan och fixade med en massa saker med konståkningen och nu är det klart så nu behöver jag inte göra något mer idag.Otroligt skön känsla!

Kanske ska prova det oftare att verkligen sätta sig och göra saker på en gång istället för att skjuta upp det flera dagar och sen inser man att man har fler saker och göra och man hinner inte ens med hälften!

Så nu ska jag kika på one tree hill och sedan åka och träna. Är så sugen på att träna så det är inte klokt!

Sen ikväll är det ju prison break, tycker dock att det har spårat ur man orkar knappt kolla längre men samtidigt vill jag ju vet hur det slutar!

Puss / R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0